VYBAVENÍ

Abychom mohli předvést vše v plné funkčnosti, máme zde samozřejmě kompletní vybavení pro kapely, studio i live koncerty. Hudebníkům stačí, aby si vzali jen své nástroje, bubeník nepotřebuje vůbec nic. Lze okamžitě hrát a samozřejmě si vše nahrávat.

Image1-SteveThrasher-1024x683.jpg

BICÍ

bici

Pro bubeníka je zde mimo systému pro vlastní trenink (audio & klik) také bicí souprava YAMAHA TOUR CUSTOM, dvojšlapka je Yamaha s pevným převodem DFP-9500 D, kterou lze rozpojit a využít jen jednoho pedálu. 

Činely jsou Zildjian ze špičkové sady ROCK PACK doplněné o činely china a splash z legendární řady A a K, díky nimž můžete čekat velmi plný a průrazný zvuk s jasnými konturami. Naprostá většina bubeníků nemá kvalitnější činely, pokud patříte k menšině která vlastní činely lepší a chcete nahrát zrovna je, není problém si je dovézt.

Co se paliček týče, můžete si vyzkoušet a vybrat ze 14ti druhů paliček R-STICK.

Bicí jsou nazvučeny značkovými mikrofony, kopák má mikrofon jak uvnitř, tak i vně bubnu. Snare snímáme jak zhora, tak i zespodu.

Bicí souprava je v samostané, plně akusticky upravené místnosti pro možnost dokonalých nahrávek a pokud přiujedete jen na zkoušku, je pravděpodobné, že vás bubeník opravdu zvukově nepřebije...


KYTARY

00F1E2B1-0E76-47F6-8F09-5AAB883D1688.jpegHráči na kytary mají několik možností. Pokud si chcete použít vaši hlavu a reprobox, klidně si jej přivezte. Nazvučíme je pomocí mikrofonů, které preferujete pro váš zvuk, příp. pomocí špičkových studiových mikrofonů, které máme pro záznam kytar ověřené. Můžete však také využít emulační zvukové procesory KEMPER a LINE6 HELIX s FRFR reproboxy KEMPER nebo POWERCAB pro věrný zvuk jakéhokoli vybraného systému.

HELIX je přelomovým zařízením, nabízí paletu nástrojů, které každému kytaristovi umožní dostat jakýkoliv kytarový zvuk do jeho rukou. A to bez kompromisů, co se kvality zvuku týče.

Pokud máte vlastní sadu krabiček, pak není problém je zapojit do systému Helix. Stačí je jednou připojit, připravit si uživatelská nastavení a zvuk vytvořený pomocí externích krabiček budete mít kdykoliv k dispozici.

POWERCAB se chová jako standardní FRFR (Full Frequency Flat Response) reprobedna s frekvenční rozsahem od 70 Hz do 20 kHz (jako standardní PA systémy), kdy je schopen naprosto věrně reprodukovat zvuk aparátů které si zvolíte tak, jak jsou nastaveny. Slyšíte tedy to, co slyší vaši posluchači.

V případě POWERCABu můžete také využít šest modů emulací klasických i butikových kytarových reproboxů, záleží na tom, co chcete slyšet. Jednoduše nastavíte v signálovém řetězci vašeho modelingového aparátu reprobox do modu bypass a užijte si pocit ze hry přes jeden ze šesti klasických kytarových kabinetů. V tomto případě pak slyšíte zvuk jako u originálního kabinetu.


BASKYTARA

basaStejně jako kytaristi, i basák si může dovézt svůji výbavu. Nicméně, k baskytaře máme blízko, váš baskytarista může využít naší výbavy. Může si proto zvolit, zda použije klasiku v podobě špičkového systému MESA BOOGIE SUBWAY se zesilovačem SUBWAY D-800 PLUS a bednou SUBWAY BASS CABINET 2x10, nebo použije skvělé kombo FENDER RUMBLE STAGE 800 s možností spousty efektů, případně dá přednost nepřebernému množství reálných zvuků systému Kemper Profiler.

Kemper Profiler je ve verzi s výkonovým zesilovačem a přináší tak stejně jako kytaristům možnost poslechu reálného zvuku simulovaných aparátů.

Standarně se nahrává jak cesta zesilovače, tak i cesta čistého zvuku pro možnost re-ampingu v nahrávacím softwaru. To je vlastně stejné jako u kytar. Záznam čistého zvuku vám následně umožní v klidu si vyzkoušet a najít zvuk, který je pro danou skladbu nejvhodnějším.

Po dohodě lze zapůjčit  značkové baskytary Fender American Performer Jazz Bass, Fender American Pro II Precision Bass nebo pětistrunnou Yamahu BBP 35, na jejíhož předchůdce hraje např. Marek Bero nebo Milan Broum.


DIGITÁLNÍ ODPOSLECH & IN-EAR SYSTÉMY

4417F8F7-26CC-47C0-AADE-967F7CCFE382.jpg

Digitální trechnologie také přináší obrovské výhody pro odposlechy jednotlivým členům kapely. 

Pryč je doba, kdy jste dlouze se zvukařem ladili co chcete do vašeho odposlechu pustit, v jakém poměru a jak hlasitě. U nás poznáte jak skvělý je osobní monitoring, který si řídíte pouze vy sami. Zvolíte si co chcete slyšet, v jakém poměru, nastavíte ekvalizace, kompresor či limiter aby vám nějaká špička neutrhla uši. Vše z mobilu či tabletu.

U nás si také můžete vyzkoušet profesionální in-ear odposlech v UHF systému Sennheiser. Stačí si přinést jen sluchátka, víc nepotřebujete. A pokud je nemáte, máme zde na zkoušku výběr sluchátek od levných verzí až po ty nejlepší.

 STAGEBOXY DANTE

SSL-Network-IO_SB32.24

Základem dobrého zvuku je nejen dobrý nástroj, ale také špičkový mikrofon, předzesilovač (preamp) a analogově-digitální převodník. 

Nejdeme cestou běžných nahrávacích studí, které z důvodů nízké ceny používají počítač, USB zvukovou kartu a nahrávají přímo do počítače. Jdeme cestou špičkových studií, které používají analogové zpracování v mixážním pultu. My však používáme stejně kvalitní studiovou variantu, která má stejné analogové obvody jako v pultu, ale navíc umožňuje špičkovou digitalizaci signálu a použití v síti DANTE. Skvělé analogové technologie, které leader nahrávací techniky SSL používá v těch nejlepších studiových pultech, u nás tedy najdete ve stageboxích.


STUDIOVÉ KONZOLY

SSL consoleDalší zpracování se pak již provádí v pracovní stanici na digitálních studiových konzolách. U nás jsou to opět konzoly lídra studiového vybavení, společnosti SSL. 

Tyto mají obrovskou výhodu v tom, že využívají stejného know-how a zkušeností zpracování zvuku získaných za desítky let z analogových systémů. Podstatný rozdíl však je v tom, že tyto špičkové technologie výrobce vložil do moderního digitálního systému. 

To nám pak umožňuje plně využít digitální cesty, kdy již nikdy nedojde ke zkreslení zvuku z důvodu mnoha AD/DA převodníků efektových jednotek zařazených v cestě jako v běžných studiích.  


 EFEKTY & PROCESORY

Analogové rackové systémy tak u nás nenajdete. Ne proto že by byly špatné, to ani náhodou, na analogový zvuk nedáme dopustit. Důvod je prostý - pokud nahráváte a zpracováváte zvuk v počítači, pak jej z digitální formy musíte neustále převádět na analogovou a pak zase zpět. A každým převodem dochází ke zkreslení (viz vzorkování/kvantování). A to je věc, kterou prostě nechcete...

Efektové procesory však samozřejmě máme k dispozici, ovšem v digitální formě, běžící na externích a výkonných systémech. Tyto díky extrémnímu výpočetnímu výkonu věrně emulují analogové zpracování. Používáme především efekty firmy SSL a Universal Audio, které jako jedny z mála zajistí dokonalou shodu výsledného zvuku jako na stejně dobrých analogových systémech. Ano, je to velmi drahé řešení, ale zvukově skvělé. 


DAW

PROTOOLS.png

Zpracování zvuku pak samozřejmě probíhá na extra výkonných pracovních stanicích HP.

Co se programového vybavení týče, máme vše, co je na trhu podstatné. Zde bychom rádi zdůraznili jeden fakt, že každý DAW produkuje špičkový zvuk a rozdíly jsou spíše v uživatelském rozhraní. Někomu se lépe pracuje v jednom, jinému v duhém systému. 

Jako standard pro studiové zpracování zde najdete software PRO TOOLS. S tímto systémem dnes asi pracuje naprostá většina nahrávacích studií.

Využít můžete také systému CUBASE a NUENDO, které zejména v posledních letech zaznamenaly značný rozvoj.

Zkusit si můžete také STUDIO ONE a pokud ani to nebude vyhovovat, nezbývá než přejít na ADOBE AUDITION.


STAGEBOXY DANTE

DT168-Front-Three-Right-1100.jpg

Co platí pro studio, to platí i pro live. Základem každého dobrého zvuku je nejen dobrý mikrofon či nástroj, ale také špičkový předzesilovač (pre-amp) a neméně kvalitní analogově-digitální převodník. 

Stejně jako používáme DANTE stageboxy ve studiu, používáme je i pro live aplikace. Základem je vždy co nejkratší analogová cesta a po ní precizní pre-amp a špičkový AD převodník.

Stageboxy DANTE jsou k tomu jako stvořené, protože většina výrobců v těchto zařízeních používá ty nejlepší předzesilovače, které vyrábí.

Proto ani i u druhého výrobce (firmy Allan&Heath) v jeho stageboxech DANTE nenajdete nic jiného, než ty pre-ampy, které používá v jeho vlakové lodi - systému dLive. Kvalita zvuku je naprosto srovnatelná jako u firmy SSL, zde však máme k dispozici přenosný a velice variabilní systém.

 


DIGITÁLNÍ DISTRIBUCE SIGNÁLU & DIGITÁLNÍ MIXÁŽNÍ PULTY

imagetools0.jpgProtože distribuce zvuku probíhá v síti DANTE, můžeme opět plně využít výhod digitálního zpracování na místě zvukaře. 

Pokud jednou proniknete do digitálních systémů DANTE, již nebudete chtít používat nic jiného. Žádné přepínání konektorů, složitá kabeláž, prostě nic co by znamenalo chyby nebo případné problémy při live koncertech. 

Na podiu si klidně zapojíte cokoli kamkoli a za pár minut si z místa zvukaře vše propojíte v počítači tak, jak potřebujete. Vstupy, výstupy, cestu do PA, monitorů, prostě vše. Přehledně a bez jakéhokoliv omezení.

Povídat dnes o výhodách digitálních pultů asi také nemá smysl. U nás si můžete vyzkoušet jak systémy Allan&Heath, tak i pulty YAMAHA.

 


 DIGITÁLNÍ ODPOSLECH & IN-EAR SYSTÉMY

4417F8F7-26CC-47C0-AADE-967F7CCFE382.jpg

Digitální trechnologie také přináší obrovské výhody pro odposlechy jednotlivým členům kapely. 

Pryč je doba, kdy jste dlouze se zvukařem ladili co chcete do vašeho odposlechu pustit, v jakém poměru a jak hlasitě. U nás poznáte jak skvělý je osobní monitoring, který si řídíte pouze vy sami. Zvolíte si co chcete slyšet, v jakém poměru, nastavíte ekvalizace, kompresor či limiter aby vám nějaká špička neutrhla uši. Vše z mobilu či tabletu.

U nás si také můžete vyzkoušet profesionální in-ear odposlech v UHF systému Sennheiser. Stačí mít jen sluchátka, víc nepotřebujete. 


PA & KOMPLEXNÍ MONITORING

imagetools0.jpg

Samozřejmostí je PA se sytémem DANTE. Máme k dispozici Line-array systémy EAW, které však nepoužíváme pro výuku z pochopitelných důvodů - nutnosti zavěšení.

Pro výuku používáme špičkový systém DZR od firmy YAMAHA, který byl vyvinut ve spolupráci s firmou NEXO. K dispozici jsou standardní podlahové monitory, 2 a 3 pásmové reproduktory a 18" subwofery řady DXSxlf.

Tím, že je všechno propojeno v LAN síti, je k dispozici komplexní monitoring všech systémů včetně PA, u kterých si můžete naprogramovat jak potřebujete. Vše pak máte pod plnou kontrolou, od baterie v bezdrátovém mikrofonu, přes přehled co se děje v UHF pásmu in-ear systémů až po nastavování parametrů a sledování každého reproboxu. 

Zvukaře naučíme nejen zapojovat systémy pro přenos dat, ale hlavně - vše plně pochopit.

header_speaker_dzr_dxsxlf.webp

Zaujalo vás to? Neváhejte nás kontaktovat a přijeďte se podívat či si svoji kapelu nahrát!